2 תשובות
זה ממש סבבה וזה גם נשמע ממש טעים.
כמו שציינו מעלי, תוסיפי לחם מלא או קוסמין בצד יחד עם ירקות חתוכים או סלט. זה יהיה פצצה.
לגבי קלוריות - לא מתעסקת בזה אז לא יודעת..
זה טעים (מאוד) וזה מה שחשוב