11 תשובות
כן
אנונימית
כן, קוראים לי בכלל איציק
לא
אני מה פתאום
לא
אני לא חושבת
לא
לא
אני מעולם לא אמרתי את השם שלי.
אני מעולם לא אמרתי את השם שלי.
פעם אחת . כי גילו מי אני במציאות חחח (ואני חושבת שזאת הייתה ילדה מהשיכבה) ורציתי להישאר עדיין אנונימית
כן.
באותו הנושא: