11 תשובות
כן
אנונימית
כן, קוראים לי בכלל איציק
לא
אני מה פתאום
לא
אני לא חושבת
לא
לא
אני מעולם לא אמרתי את השם שלי.
פעם אחת . כי גילו מי אני במציאות חחח (ואני חושבת שזאת הייתה ילדה מהשיכבה) ורציתי להישאר עדיין אנונימית
כן.