4 תשובות
שואל השאלה:
אני אנמית אז זה זה אולי
אני אנמית אז זה זה אולי
אנונימית
אז לכי לרופאה היא תביא לך כדורים אולי הברזל שיש לך עכשיו לא משפיע.
לרופא.
תבקשי בדיקת דם רוב הסיכויים שחסר לך ויטמינים או ברזל.
תבדקי את העיניין
תבקשי בדיקת דם רוב הסיכויים שחסר לך ויטמינים או ברזל.
תבדקי את העיניין
תלכי לרופא עור
באותו הנושא: