9 תשובות
יותר מומלץ הליכה בחוץ
הליכה בחוץ, כי יש נוף, ולא משעמם, וגם יש לפעמים עליות.
(לדעתי כמובן).
גם לייש ואני חושבת שהליכה יותר טוב אבל הליכון טובב.
545
ברור שהליכה בחוץ!:)
לא, הליכה בחוץ בגלל שמזג האוויר והשינויים שאתה הולך (לא כמו הליכון שהולכים או רצים ישר ) אם זה עליה או סיבוב מסוים מוריד יותר קלוריות מאשר בהליכון
בואי אני יסביר לך בעיקרון שניהם טובים!
אבל יותר מומלץ זה ההליכון כי יש ברצפת ההליכון סוג של מגן מסוים שהוא עושה שלא ידפקו את הרגליים, בדרך כלל שהולכים ברגל ברחוב אז עדיף ללכת בדשה ולא במקום שהוא קשה (כמו מדרכה או כביש) כי זה יכול להתנקם כשגודלים וזה יכול להזיק לברכיים.. ואפילו עד כדי נכות מסויימת..
אז עדיף הליכון יש שם את המגן הזה שלא דופק את הברכיים.. מאשר ריצפה קשה..
מקווה שעזרתי (:
לדעתי הליכון (:
תדליקי מזגן, שימי לדך כוס מיים, תשתי כל כמה דקות (:
ככה לדעתי יותר טוב..
בהליכה בחוץ את צריכה לקחת איתך בקבוק מים ביד וזה לא כזה נוח וחם, ולחות, וקיצר לא כיף (: הכי כיף בבית בהליכון במזגן =)

מקווה שעזרתי
(:



קורל (:
הליכון טוב, הוא מוריד הרבה קלוריות ואפשר להגביר את הקצב וכ'ו.
אך הליכה בחוץ זה שונה, יש אווירה נעימה וזה באמת נותן תחושת כושר אמיתית.
אפשר לעשות הליכה בחוץ וגם דקות של הליכון בבית.

בהצלחה:)
הליכה בחוץ יותר טוב מיניסיון
באותו הנושא: