3 תשובות
לא נורא, מאחורייך, אל תתעסקי בזה.
עשית את הדבר הנכון אבל אם זה חוזר על עצמו תדעי לא ללכת איתה יותר או להעיר לה.
קרה לי אותו הדבר, הבנתי שבגלל שהם חזרו היא חייבת להשקיע בו יותר כרגע, תחכי כמה ימים ותני להם מרחב עד שירגעו ויהיו פחות דבוקים:)
באותו הנושא: