6 תשובות
מה מדכא? שזה רק יום אחד והיית רוצה יותר ? או מדכא שאת נהנית לדבר פה עם אנשים ?
שואל השאלה:
שזה יום אחד
אנונימית
את תמיד יכולה להתחיל שוב שיחה...
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
במקום לסגור את השיחה בביי, תשאירי את השיחה פתוחה ואז ביום למחרת תמשיכי אותה...
או שאת יכולה פשוט לכתוב עוד פעם היי...
אני גם שונא ששיחות מסתיימות טרנדים נעלמים, אני אוהב להמשיך את הקשרים אפילו שזה רק בסטיפס עדיין אתה שופך את הלב אתה נקשר למי שאתה מדבר איתו לא משנה מי שזה לא יהיה. ולשאלה אני בעצם שולח הודעות ויוזם שיחות מחדש אבל לפעמים יש כאלו שבאמת לא בקטעלפתח שיחה שאז אני משחרר הרבה יותר מזריז