13 תשובות
לא נראה לי שמישהו פה באמת ידע להגיד תתקשרי ותבררי
אם את במצב טוב, אז לא תוכלי לקבל.
את צריכה להיות אובדנית ועל הסף כדי לקבל ביטוח לאומי
אגב יש לי 100 אחוז
שואל השאלה:
מה 100 אחוז?
אנונימית
שואל השאלה:
מה כואב לך? ההורים שלי מפספסים כל שבוע יום עבודה בגלל זה. אולי אנחנו צריכים את זה? מה את יודעת? ^^
אנונימית
100 אחוז אי כושר, ו50 אחוז נכות רפואית
שואל השאלה:
מרגש.
אנונימית
וואו איזה אנשים איכה, נודרת נדר אנונימית משעמם לך בחיים, בואי צאי מהאנונימי שלך פה מול כולם. נראה אותך יממורמרת
שואל השאלה:
וואו למה אתם פשוט לא נחמדים? מה כואב לכם? איף
אנונימית
אל תקשיבי לאף אחד פה ,
כן מגיע לך סכום כסף מסוים כנראה אבל זה תלוי בככ הרבה דברים שאין אפשרות שמישהו באמת ידע לענות לך על זה
לכן תיתקשרי מחר או שתרצי לביטוח לאומי ותבררי (בדר"כ לוקח להם הרבה זמן לענות)
שואל השאלה:
תודה רבה לך! את מקסימה ועוזרת ולא שופטת❤
אנונימית
ביטוח לאומי זה גוף נוקשה וקשה..
מן הסתם, הם לא יאשרו לך את התביעה אם את לא סובלת מסכיזופרניה או
אישיות גבולית, הם מאשרים רק לכאלו שממש מנותקים מהמציאות