5 תשובות
קחי את שיעורי הx שמצאת בנקודות קיצון, ואת התחום הגדרה, שימי אותן על ציר ותציבי מספר לפני השיעור ואחרי השיעור. (את ההצבות את עושה בנגזרת) אם קיבלת מספר קטן מ0(כלומר שלילי) תעשי חץ יורד כלפי מטה בציר, והפוך אם קיבלת מספר גדול מ0(כלומר חיובי) תעשי חץ כלפי מעלה בציר.
ואז את תראי את תחומי העלייה והירידה כבר..
מקווה שעזרתי
קשה ממש להסביר את זה ככה במילים.
ואז את תראי את תחומי העלייה והירידה כבר..
מקווה שעזרתי
קשה ממש להסביר את זה ככה במילים.
שואל השאלה:
אבל לפעמיים אני רואה תרגילים שהודקים תחומי עליה וירידה רק לפי התחום הגדרה
ולפעמיים גם עם קיצון(גם אם לא ביקשו), איך אני אמורה לדעת
אבל לפעמיים אני רואה תרגילים שהודקים תחומי עליה וירידה רק לפי התחום הגדרה
ולפעמיים גם עם קיצון(גם אם לא ביקשו), איך אני אמורה לדעת
אנונימית
מוזר..
תמיד אמורים להתייחס לשניהם.. גם בתחום הגדרה וגם בנקודות הקיצון שלך.
תמיד אמורים להתייחס לשניהם.. גם בתחום הגדרה וגם בנקודות הקיצון שלך.
שואל השאלה:
סבבה, תודה רבה :)
סבבה, תודה רבה :)
אנונימית
שואל השאלה:
ודרך אגב לפיבי, אני כיתה יא, אף פעם לא הבנתי תנושא הזה
ודרך אגב לפיבי, אני כיתה יא, אף פעם לא הבנתי תנושא הזה
אנונימית
באותו הנושא: