6 תשובות
לא. אין לי שום סיבה בעולם לשנוא אותם סתם ככה. יש להם דעות שונות משלי, וזכותם לחשוב אחרת ממני. אני מכבד אותם.
לא. הם אנשים בדיוק כמוני, אני לא אשנא מישהו על האמונה שלו.
ממש ממש לא
אני דתיה ואני לא שונאת אתאיסטים
לא, אני לא אשנא אדם רק כי הוא מאמין במשהו שונה ממני.
אני לא שונאת אתאיסטים , כל עוד הם מכבדים את המאמינים !