7 תשובות
נשמע רומנטי ממש
נשמע תסריט של סרט רומנטי
הוא אובססיבי ורומנטי ..
ברור שבסופו של דבר זה רומנטי..
זה נשמע כמו לנארד ופני מהמפץ הגדול
בסוף פני התייאשה חחח
שואל השאלה:
אז אם יש מישהי שרדפה אחרי מישהו 7 שנים זה לא אובססיבי? בסוף הם כן התחתנו אבל היא שיגעה אותו שהיא אוהבת אותו ולא תצא עם אפחד
אנונימי
אובססייה לפי דעתי היא התפשרה בו בתור אופציה ב ג או אפילו ד