5 תשובות
כן אני מכירה גם אנשים יותר מבוגרים שהלכו וזה עזר להם
אנונימית
זה עוזר וזה הכי בסדר
כן זה עוזר.
שואל השאלה:
השאלה שלי זה אם שמישהו הולך לקלינאי תקשורת יכול לחזור לדיבור שותף וללא תקיעות בכלל ? .. הבעיה אצלי זה שאני מוציא אוויר ולא מכניס אוויר מספיק בזמן דיבור אז אני נתקע .. האם זה באמת יכול לעזור לי ? מניסיון שלכם ..
אנונימי
שואל השאלה:
אני יעשה את זה ! אני חייב את זה ! ... אתם לא מבינים איזה מועקה שאתם רוצים להרים טלפון או סתם לדבר עם בן אדם ופתאום אין אוויר והמילים נתקעות . !
אנונימי