8 תשובות
נשמע מבאס
אף פעם לא קרה לי
מה הבעיה בבי
שואל השאלה:
לא אמרתי שיש לי בעיה עם אנשים שהם בי וואי
לא קרה לי
למה שיהיה לך בעיה עם גייז?
שואל השאלה:
ואי נו מה אתם מטומטמים או מה לא כתבתי שיש לי בעיה עם גייז כתבתי שכל בן שאני מתאהבת בו אני מגלה בסוף שהוא גייז לא אמרתי "וגייז מגעילים או שאני שונאת אותם" זיינתם תשכל כבר
שואל השאלה:
מציקים אימלה.
באותו הנושא: