6 תשובות
וי ככ גם לי יש את הרגיל
שואל השאלה:
לי כבר אין אייפון 8 יש לי אייפון אחר אבל עד היום אני שומעת אנשים מדברים רק על ה8 פלוס
נותן לי הרגשה שאני היחידה בעולם עם ה8 הרגיל חח
גם לאמא שלי יש את הרגיל
לי יש כרגע את הרגיל
לי יש.... ולעוד מלא אנשים, לדעתי זה הכי טוב בגלל הגודל
לי עכשיו יש את הרגיל :/