5 תשובות
תלוי מי
98% מהמקרים נגעלת ברמות, חוסמת
אם זה משהו שאני מכירה אני אומר כזה אחי למה שתגיד דבר כזה תשמור את זה לעצמך ואם אני לא באמת מכירה אני אכתוב איכס ואחסום
אנונימית
אם הוא היה אומר לי אתזה פנים מול פנים הוא היה מקבל אחת לפנים,לא צריכה לדעת אתזה,זה מזלזל
אנונימית
הייתי מוותר לו כי זו הפעם האחרונה שהוא יביא ביד בחייו
באותו הנושא: