7 תשובות
כן אני עושה לטשטש לפעמים חצקון וזה
וכן העירו לי על זה חברים קרובים חחח
וכן העירו לי על זה חברים קרובים חחח
אני לא עושה כי זה מעוות אותך אם אתה עושה את כל הפוטשופ זה כאילו לא אתה לא רואים אותך כמו שאתה. אני עושה את הדברים האלה רק של האפקטים ובסגנון
לא ולא
לא עשיתי בחיים פוטושופ.. פשוט מצטלמת אלף תמונות ובוחרת אחת טובה, כן עשיתי אפקטים של אינסטרגם
אני לא יודעת לערוך בפוטושופ אבל אני כן עורכת תמונות (פילטרים תאורה וכו') אבל נראה לי ששמים לב
לא אולי קצת שינוי גוון... וזה רק בתמונת פרופיל שלי
רק כזה שינוי תאורה בשביל שיתאים ולפעמים יש משהו שמפריע ברקע אני מוחקת ולא נראה לי ששמים לב חחח
באותו הנושא: