2 תשובות
תקשיבי הכי בכנות זו תקופה וזה יעבור. אני מבינה שאת לא רוצה לשמוע את זה עכשיו אבל זו האמת.
אם את רוצה להשתפר בלימודים את יכולה להתחיל ללכת למורה פרטי/ת, לבקש מחברים שטובים במקצוע לעזור לך, לראות סרטונים ביוטיוב.
נסי קודם כל לפתור את הבעיה הראשונה, היחסים שלך עם אמא שלך. אני לא יודע מהן הסיבון לריב אבל פשוט תנסי להעלים אותן. במקום לצעוק לדבר ברוגע, אם לענות לא ישפר כלום אל תעני.
ברגע שהיחסים בינך לבין אמא שלך יהיו טובים היא תוכל לתמוך בך כי נראה שאת בהחלט זקוקה לתמיכה.
אני לא יודע מהן הסיבות לפרידה אבל ייתכן שהחבר שלך ראה שאת צריכה הרבה תמיכה ולכן הוא נפרד. אני לא רוצה לפתח תקוות שוא אבל אם זה המצב ייתכן שהוא יחזור אם הוא יראה את השיפור.

בקיצור, תתחילי עם לתקן את היחסים בינך לבין אמא שלך.