21 תשובות
שואל השאלה:
חחח סניף רמלה
חחח סניף רמלה
אנונימית
שואל השאלה:
את?
את?
אנונימית
אנונימית^^
יואוו גם אני סיני
יואוו גם אני סיני
שואל השאלה:
חחח באמת שגם אני לאחרונה קצת פחות כי אין לנו מדריכות....
חחח באמת שגם אני לאחרונה קצת פחות כי אין לנו מדריכות....
אנונימית
שואל השאלה:
חחח שבט סיני שולט
חחח שבט סיני שולט
אנונימית
סניף הרכס נוכח
יוו אני מכירה את סיני רמלה
אנונימית
שבט אורות מתייצב!
בעיקרון פשוט עוזרים לך עם זה, מלמדים אותך קצת על איך להדריך וכו' משהו פשוט ומיד נחמד.
בעיקרון פשוט עוזרים לך עם זה, מלמדים אותך קצת על איך להדריך וכו' משהו פשוט ומיד נחמד.
אנונימי
רגע יש לכם כבר הכשרות? אצלנו זה עדיין בתהליך של השיבוצים
הכשרה זה יעני סמינריון?
אנונימי
רק נחשון, הדרכה זה משעמם
הנניי
הנניי
אני הייתי מדריך (שבט אורות) ובסופו של דבר מלמדיםיעני אין להיות מדריך יותר טוב ואתה באמת מרגיש שרכשת כלים ושאתה באמת הולך להיות מדריך טוב יותר
חריט...
מה שלא תגידו זה בסופו של דבר לא עוזר בשום צורה
חח אני רואה שלא רק אצלנו הנני חונקים
חריט...
מה שלא תגידו זה בסופו של דבר לא עוזר בשום צורה
חח אני רואה שלא רק אצלנו הנני חונקים
^^^^^^^^ אני מדמיינת או שיש פה משהי בסניף שלי אללה לוד מרכזז
אנונימית
^^^ מי שהיה מדריך אז באיזה שבט?
רק אני מאריאל?;)
אנונימי
יואו אני קרובה לאריאל
איזה שבט?
איזה שבט?
אנונימית
חחח מה זה קרובה לאריאל?
אנונימי
שואל השאלה:
מי פה מסניף רמלה?
מי פה מסניף רמלה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני הייתי חניכה גם בלוד מרכז וגם ברמלה
אני הייתי חניכה גם בלוד מרכז וגם ברמלה
אנונימית
אללה לוד מרכזז
אנונימית
אללה אין על לוד מרכזז
אנונימית
באותו הנושא: