7 תשובות
א, אל תכללי לא כולם קוראים לטלפון חכם אייפון
ב, בניגוד אליינו (דתיים, חילונים, מסורתים) לא מקובל להשתמש בטלפון שהוא לא נוקיה כשר או משהו כזה אז הם לא מבינים בזה כל כך
זה נובע מחוסר היכרות עם המוצר והחברות, כמו שאת כנראה תקראי לטיגריס, אריה, יגואר, נמר ונמר השלג. פשוט ''נמר'' אפילו שזה רק מין אחד מתוך חמשת סוגי הפנתרים.
כל כך פאקינג נכון חח
אנונימית
כי הם לא ממש educated בנושא כי רובם המוחץ לא בעל סמארטפון (יש להם טלפון מקשים כשר). הם שומעים את המושג "אייפון" הרבה אז הם קוראים להכל אייפון
כי זה יותר מוכר?
מה אכפת לך אבל
כי זה מה שהם מכירים
חח אתמול דברתי עם חברים על זה חחח אגב אני דתי