9 תשובות
שואל השאלה:
לא שמים לב אבל כשאני מעגלת את הריסים ושמה מסקרה זה לא נראה שווה בשני הצדדים^
אז אל תדגישי את הצד הארוך כמו הצד הקצר, כדי שהוא לא יבלוט באורך שלו.

אני לא הייתי ממליץ לגזור את הריסים, את יכולים לגזור יותר מידי או יותר גרוע: לפגוע בעין.
שואל השאלה:
ברור שאני לא אגזור את הריסים
שואל השאלה:
ותודה
שימי על שניהם שמן קיק עם מקלון אוזניים
(שלא יכנס לעיין)
זה כבר יגרום לשניהם לצמוח וככה גם להתאזן
חחח גם אצלי זה ככה זה בגלל שהפנים והגוף שלנו לא סימטריים וזה נורמלי. ואת יכולה פשוט תשימי יותר מסקרה על הריסים הפחות ארוכות.
לקצוץ את הריסים בעין השנייה ככה שיהיו באותו אורך
אני לא חושב שמישהו שם לב לזה. זה לא כזה נורא.
גוזרת בעין השנייה
באותו הנושא: