8 תשובות
יאפ :/
ואי ממש
כן
אנונימית
שואל השאלה:
תפרטו אם באלכם
תפרטו אם באלכם
אני בן 22, עברתי את הילדות כנראה. תכלס אני לא מתחרט שבזבזתי את הזמן על ללמוד, כן מתחרט שהייתי פחדן ולא ניסיתי כלום עם הבנות שהייתי מעוניין בהן.
אנונימי
כן.. אני
אנונימית
לא, אם מדברים על לימודים זה מה שיוביל לעתיד שלי להיות טוב יותר וזה משמח אותי גם אם יש מבחנים ואין זמן כל כך לחברים
וכשיש זמן אני נפגשת איתם ועושים צחוקים
וכשיש זמן אני נפגשת איתם ועושים צחוקים
אין לי ממש ילדות רגילה כמו כולם אבל בכל זאת מנסה להנות ממנה כמה שאפשר :)
את הילדות שלי של גיל 3-10 ביליתי לי בבתי חולים ככה שדי פיספסתי המון דברים שילדים בגיל הזה עשו .
את הילדות שלי של גיל 3-10 ביליתי לי בבתי חולים ככה שדי פיספסתי המון דברים שילדים בגיל הזה עשו .
באותו הנושא: