7 תשובות
כי אנחנו לא באמת בוחרים מי יהיה ראש הממשלה
הבחירות זה שטויות
כל הממשלה והשרים פועלים על פי חו''ל .. מישהו מנהל אותם
יש דברים שאנחנו לא יודעים
הבחירות זה שטויות
כל הממשלה והשרים פועלים על פי חו''ל .. מישהו מנהל אותם
יש דברים שאנחנו לא יודעים
שואל השאלה:
לא כאילו החוקה האמריקאית היא של עקרונות והיא בעד העם וזה דמוקרטי וזה
לא כאילו החוקה האמריקאית היא של עקרונות והיא בעד העם וזה דמוקרטי וזה
שואל השאלה:
אני צריכה להסביר למה שיטת הממשל של ישראל גם ככה
אני צריכה להסביר למה שיטת הממשל של ישראל גם ככה
לישראל אין חוקה, אז שיטת הממשל בישראל אינה חוקתית או נשיאותית ולכן שונה מזו של ארה"ב.
שואל השאלה:
קראתי בגוגל ויש לנו חוקי יסוד שזה בין חוק לחוקה
קראתי בגוגל ויש לנו חוקי יסוד שזה בין חוק לחוקה
שואל השאלה:
בשאלה ביקשו ממני להגיד מה דומה אז פליז תנסו להסתכל על הצד בחיובייחי
בשאלה ביקשו ממני להגיד מה דומה אז פליז תנסו להסתכל על הצד בחיובייחי
הרעיון זה שחוקי היסוד יהפכו לחוקה אבל הרעיון הזה קיים מרגע קום המדינה ולא מתקדם לשום מקום.
באותו הנושא: