12 תשובות
שאין לי מה לעשות
שיש מצב שבמקום לסיים את הלימודים מחר משרד החינוך דוחה את זה לעוד שבועיים
שיכול להיות שאני יעבור כיתה
ולא ממש בא לי
ולא ממש בא לי
שיש לי עבודה מפלציתת להגיש עד היום בערב ואני רק בשאלה 5 מתוך 8 כשכל שאלה זה חפירה של הישמור
הבצפר
שיש אנשים שמאמינים שכדור הארץ שטוח.
שאני לא נרדמת
שאני רעבה אבל אני מפחדת ללכת לאכול בחושך
שכואב לי הראש וכואבת לי הבטן
בקיצר.. קשה קשה..
שאני מחכה שמשהי תשלח לי הודעה.. היא לא שולחת :(
המצב עם הקורונה
באותו הנושא: