3 תשובות
אני ליד הבית ספר ליד"ה אני באורט גבעת רם הייתי ממליץ לך לליד"ה
אנונימי
תעשי רשימה יש יתרונות וחסרונות בכל אחד מהם ותזכרי ששניהם בתי ספר מעולים ולא משנה מה תבחרי טוב בהצלחה
שניהם ממש מעולים
לדעתי יאסא.