17 תשובות
לפעמים
לרוב כן
שואל השאלה:
אני שונאת ללכת לישון כי אני בוכה כל לילה.

רוב הפעמים אני פשוט מוותרת על הניסיון להרדם וקוראת ספר עד שהעיניים נעצמות לבד.
אנונימית
יש פעמים רבות שכן
לפעמים אני בוכה עד שאני נרדמת
וואלה לא
כן. כל הזמן, כל יום, כל דקה ושעה.
לא כל לילה, אבל כן
אם את רוצה לשתף תמיד פה בואי לפרוק בפרטי אני כנראה אבכה הלילה הזה אחרי הידיעה ששמעתי
שמח לאמר שאתמול לא
לא
רק בנות בוכות בגלל זה הם בנות
לרוב כן כשאני נזכרת באקס .
אנונימית
לפעמים זה קורה לי..