לא יודעת למה אבל אני לא יכולה לעשות הייליטס (נראה לי שככה קוראים לזה) כאילו- זה לא עובדד אין לי את האופציה הזאת בלמטה של סטורי, רק "שיתוף", ו"עוד" (גם ב"עוד" אי אפשר), אבל אם אני מתחברת (מאותו טלפון) לחשבון אחר, הוא כן נותן! יש לכם רעיונות למה? איך לסדר? היה לכם פעם? איך סידרתם? תודה מראש לימונים ואם אתם לא יודעים אבל קראתם עד פה בבקשה תנעצו בשביל שמישהו אחר יוכל לראות ולעשות! תודה תודה תודה