4 תשובות
גם אני עולה לתיכון
הכל בסדר כולם עוברים את זה
אין ממה לפחד
שואל השאלה:
תודה רבה❤❤
אנונימית
היי אני עכשיו סיימתי כיתה י', גם אני מאוד פחדתי מהתיכון מבחינה לימודית אבל בעיקר חברתית. בסוף זאת היתה השנה הכי טובה בחיים שלי, זה טבעי לפחד אבל את חייבת להבין שבסופו של דבר תתמודדי עם זה ותעברי את זה כמו גדולה. אם יש לך שאלות אני זמינה בפרטי