2 תשובות
אולי את בגיל ההתבגרות, גם לי לא היה תאבון היום, אבל לבסוף אכלתי כמו שצריך,
צריך לאכול לפחות 3 ארוחות ביום,
תנסי להקפיד גם כשאת לא רעבה לנסות לנשנש, פרי או ירק,
שמחתי לעזור,
yolo
צריך לאכול לפחות 3 ארוחות ביום,
תנסי להקפיד גם כשאת לא רעבה לנסות לנשנש, פרי או ירק,
שמחתי לעזור,
yolo
שואל השאלה:
כן..לא יודעת מה יהיה מחר אבל זה קרה לי רק היום וזה מוזר לי כי אני תמיד רעבה ואוהבת לאכול גם כשאני לא חחח
כן..לא יודעת מה יהיה מחר אבל זה קרה לי רק היום וזה מוזר לי כי אני תמיד רעבה ואוהבת לאכול גם כשאני לא חחח
אנונימית
באותו הנושא: