2 תשובות
אולי את בגיל ההתבגרות, גם לי לא היה תאבון היום, אבל לבסוף אכלתי כמו שצריך,
צריך לאכול לפחות 3 ארוחות ביום,
תנסי להקפיד גם כשאת לא רעבה לנסות לנשנש, פרי או ירק,
שמחתי לעזור,
yolo
שואל השאלה:
כן..לא יודעת מה יהיה מחר אבל זה קרה לי רק היום וזה מוזר לי כי אני תמיד רעבה ואוהבת לאכול גם כשאני לא חחח
אנונימית