4 תשובות
אם תגידי לו על הסטורי ועל היד זה ישמע ממש מלחיץ. כאילו ידעת שהוא משקר וממש הלכת וחיפשת אם רואים אותו בסטורי של חברים שלו וזיהית את היד שלו, נשמע קצת מלחיץ.
לגבי הבוקר טוב זה באמת לא בסדר, אבל תחכי עוד קצת. אם כבר יהיה אחר צהריים והוא עדיין לא יענה - תתקשרי ותשאלי מה נסגר, לדעתי זה עדיף מלשאול בהודעות
זה חבר שלך.. לא אמורה להיות לך בעיה לשאול אותו או לדבר איתו.
תדברי איתו אתם זוג
אם היה לי חבר הוא לא היה עושה כלום בלי שאני יודעת מזה חחח חצוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם הוא היה שם או לא. אבל אם הוא יגיד שלא אז יש סיבה לדאוג? אולי אני סתם הוזה וזה לא היד שלו?
אנונימית
יש מצב שאת הוזה, אני לא חושבת שיש לו סיבה לשקר לך על דבר כזה, זה לא מועיל לו בכלום