7 תשובות
במה את רוצה לעבוד?
אנונימי
כל ציון שהוא יותר מ55 זה טוב :)
מעל 85
שואל השאלה:
בלשון, תחביר, אין לי מושג איך אפשר לקבל מעל 95...
אני רוצה ללמוד רפואה או פסיכולוגיה, כך שצריכה ממוצע גבוה..
קיבלתי במתכונת הראשונה 87, ובשנייה עוד לא יודעת אבל מרגישה שהלך לי גרוע:(
בלשון, תחביר, אין לי מושג איך אפשר לקבל מעל 95...
אני רוצה ללמוד רפואה או פסיכולוגיה, כך שצריכה ממוצע גבוה..
קיבלתי במתכונת הראשונה 87, ובשנייה עוד לא יודעת אבל מרגישה שהלך לי גרוע:(
אנונימית
אז נגיד תכווני ל92
אנונימי
90+
לשון זה מקצוע שאני רוצה בו 85
המקצועות הריאליסטיים כמו מתמטיקה פיזיקה וכאלה אני רוצה 90+
וכל ההומניים תני לי עובר ואני מרוצה
המקצועות הריאליסטיים כמו מתמטיקה פיזיקה וכאלה אני רוצה 90+
וכל ההומניים תני לי עובר ואני מרוצה
באותו הנושא: