16 תשובות
יאס לול
ממש לא מטופש הוא קטן יפה וחמוד
וואו ממש ממש יפה. אני אהבתי ממש!
לא זה ממש סבבה
הם מושלם , זה ממש לא מטופש אני גם הייתי עושה אותו
לדעתי המיקום שאמרת לא כזה מחמיא אבל הקעקוע חמוד!! אפשר לעשות או במיקום שבתמונה או כזה בין הכתף לצוואר אם את מבינה למה אני מתכוונת :)
אממ בצוואר בצד אני פחות התחברתי.. מה שכן, מתחת לקו של החזה מעל למותן זה ממש יפה
שואל השאלה:
טונה (לא דג) ^^
יש לי 8 קעקועים עם משמעות.... אני רוצה אחד משהו שהוא רק יפה, אני לא אצטער על הקעקוע לדעתי אני חושבת שהוא מאוד יפה.
טונה (לא דג) ^^
יש לי 8 קעקועים עם משמעות.... אני רוצה אחד משהו שהוא רק יפה, אני לא אצטער על הקעקוע לדעתי אני חושבת שהוא מאוד יפה.
^
לא כל קעקוע חייב להיות עם משמעות, יש אנשים שפשוט אוהבים לעשות קעקועים שהם חושבים שהם יפים ולא בהכרח הם יתחרטו על זה :)
לא כל קעקוע חייב להיות עם משמעות, יש אנשים שפשוט אוהבים לעשות קעקועים שהם חושבים שהם יפים ולא בהכרח הם יתחרטו על זה :)
אני לא חושבת שדעה של אנשים בסטיפס לגבי זה אמורה לעניין אותך
עזבי שאני חושבת שזה מהמם,
אם את רוצה תעשי :)
עזבי שאני חושבת שזה מהמם,
אם את רוצה תעשי :)
שואל השאלה:
~n~ + אני .רעבה. ^^^^
חחח חחח יש לי כבר קעקועים במקומות האלה *_* אז זה קצת בעייתי
~n~ + אני .רעבה. ^^^^
חחח חחח יש לי כבר קעקועים במקומות האלה *_* אז זה קצת בעייתי
שואל השאלה:
hilda^^
תודה אבל כפי שכתבתי בתיאור ^
אני בטוח הולכת לעשות את הקעקוע הזה, לא משנה מה יכתבו לי פה.
סתם מתוך התעיינות רציתי לדעת מה אנשים חושבים עלזה.
hilda^^
תודה אבל כפי שכתבתי בתיאור ^
אני בטוח הולכת לעשות את הקעקוע הזה, לא משנה מה יכתבו לי פה.
סתם מתוך התעיינות רציתי לדעת מה אנשים חושבים עלזה.
שואל השאלה:
******שאלתי . סתם. מתוך התעניינות*******
למה אפחד לא קורא מה שאני כותבת
******שאלתי . סתם. מתוך התעניינות*******
למה אפחד לא קורא מה שאני כותבת
שואל השאלה:
^^לא שאלתי איך יראה עלי, שאלתי בכללי איך הקעקוע.
ואני חושבת שזה זכותי סתם לשאול דעה של אנשים, גם אם אני לא מכירה אותם, זה לא שזה באמת ישנה לי.
ועכשיו שאני חושבת על זה ... נראלי שיש לי משמעות לקעקוע הזה...
ואני גם בכללי לא אחת שמתחרטת על דברים חחח אז הכל טוב
אבל תודה❤❤❤
^^לא שאלתי איך יראה עלי, שאלתי בכללי איך הקעקוע.
ואני חושבת שזה זכותי סתם לשאול דעה של אנשים, גם אם אני לא מכירה אותם, זה לא שזה באמת ישנה לי.
ועכשיו שאני חושבת על זה ... נראלי שיש לי משמעות לקעקוע הזה...
ואני גם בכללי לא אחת שמתחרטת על דברים חחח אז הכל טוב
אבל תודה❤❤❤
הקעקוע עצמו אחלה והכל, אבל לא בדיוק מתאים לצוואר לדעתי, אלא יותר מעל המרפק מאחורה כזה אם הבנת
מאוד
באותו הנושא: