2 תשובות
אולי הזמנת ושכחת?
או לי זה של אחד מבני המשפחה שלך... בדקת? ואולי בכלל זאת חבילה שמישהו שלך לך (זאת אומרת זה לא חבילה של חנות כלשהי)
שואל השאלה:
אני בד"כ תמיד זוכרת ומתרגשת לגבי חבילות שהזמנתי, ואני יודעת שלא הזמנתי שום דבר.. גם אמא שלי אמרה שהיא לא הזמינה כלום.. כתוב שזו חבילה מחו"ל וחשבתי שאחת מהחברות שלי שלחה לי ליום ההולדת אבל גם לא.. אין לי בעיה לנסוע ולקחת את זה אבל זה מלחיץ לפתוח חבילה שלא הזמנת, תמיד מזהירים לגבי זה.. אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
באותו הנושא: