6 תשובות
בשביל יחס
כנראה בשביל צומי או רשת חברתית ...אני בכללי בחיים לא יצלם את עצמי בוכה כי זה רגע פרטי שלי....
כדי לצחוק על זה אחר כך ולהגיד בגלל שטות כזאת בכית ככה
אנונימית
בדרכ אנשים מצלמים את עצמם ומעלים בשביל צומי

אני סתם עושה את זה כי זה מצחיק אותי לאחר כך
לפעמים בשביל צומי