6 תשובות
אני מסיים יב ואני נראה בן 16 הכל טוב
שואל השאלה:
זה לא משנה להם איך אתה נראה שעושים תאוריה וזה ?
זה לא משנה להם איך אתה נראה שעושים תאוריה וזה ?
אנונימית
לא חח יש לי רישיון זה לא קשור למראה זה קשור לתז כתוב שם הגיל שלך וזהו
חחחחח אותו דבר כמוך בהצלחה לנו
מוכר חחחnח אני עולה לי"ב ונראית 14
אני בצבא ונראת בת איזה 15 לול
זה לא דבר רע
אני אןהבת להראות צעירה
זה לא דבר רע
אני אןהבת להראות צעירה
באותו הנושא: