11 תשובות
קרה גם לי בכיתה ו' חחח התחלתי את כיתה ו' במקום לא מוכר וכן בהתחלה היה קצת קשה
את פשוט צריכה ללכת לכמה ילדים שנראים לך נחמדים וש תיתחברי אליהם ולהתחיל לדבר איתם אני בטוחה שהם לא יסרבו לנסות אפילו
כשאני באה למקום חדש עם אנשים חדשים אני מנסה להתחבר לכול אחד בניפרד כי קשה לי להתחבר כשיש מלא אנשים כי אז אני יותר "נבלעת".
זה לפעמים יכול לקחת זמן להתחבר, אצלי בכיתה ז רק אחרי 3 חודשים מצאתי את החברות הטובות שלי שאנחנו חברות עד היום, פשוט תנסי להשתחרר עם כמה שזה קשה, תנסי להיות את, תנסי להיות קצת עם ביטחון, להגיד מה שאת חושבת (כמובן עם טאקט), תנסי לגשת לילדים ולדבר איתם או סתם להצתרף לשיחות, תתנהגי כמו שאת מתנהגת עם אנשים שאת כבר מכירה.
אל תלחצי אם זה לוקח לך זמן או אם את מתביישת, תנסי ותנסי ובסוף בטוח תמצאי חברות טובות, ושוב, אל תלחצי אם לוקח לך זמן להשתחרר, מניסיון בסוף זה קורה.
קיצר תנסי לבוא בראש פתוח, בהצלחה :)
אני עולה השנה לכיתה ט.
שעליתי לכיתה ז היו לי רק 2 חברות בחבורה סגורה מהיסודי ורבנו כאסח אז לא היה לי אף אחד אחרי שהתחילה שנה וכולם כבר הכירו והכל..
אני הייתי ממש ממש שקטה ולא הכרתי אף אחד..
ממליצה לך להתחבר לאט לאט לכמה ילדים ולא רק למישהו אחד כי מניסיון זה בעייתי..
תנסי להיות כמה שיותר פתוחה עם חברים לכיתה ותחשבי בקפידה למי את רוצה להתחבר ולמי פחות..
את מוזמנת לפנות אליי בפרטי אם את רוצה עזרה במשהו❤
כיתה ז' זה כיתה שהיא יחסית קלה ודי כיפית בקטע של להכיר אנשים חדשים
כל החיים שלי זה היה ככה, אבל תמיד אני הצלחתי איכשהו להשתלב.
לרוב כשעולים לז יש הרבה ילדים שלא מכירים אחד את השני ואז לאט לאט ניגשים אחד לשני ומדברים פה ושם, נגיד כשעליתי לז היו מבחני הקבצות ולא היה לי עפרון אז ביקשתי ממישהו שישב לידי, ואז החזרתי לו יום אחרי, והיה עוד ילד שישב לידי ודיבר לידי ואז הלכנו לקנות דוריטוס, ואז לאט לאט כל חבר מקשר אותך לחבר אחר, ואז יוצא בסוף שאת מכירה את כל הכיתה וכיף לך.
אחר כך עברתי לתיכון ושם זה היה כמעט אותו עקרון, ילדים יותר בוגרים שם וכן נגיד יותר התחברנו בוואטספ כשביקשו שיעורי בית וכו, גם נגיד בשיעורים הראשונים היה מעגל אז הכרנו אחד את השני ועשינו צחוקים.
וואי איך אני מתגעגע לכיתה ז....
זה בא בטבעי, כל עוד תיהיהי פתוחה לחברים יהיה לך.
שואל השאלה:
תודה לכולם!❤
מצטערת שאין לי מספיק פרחים לחלק.
אנונימית
אני עולה לט. תקשיבי, אפחד לא מכיר אפחד, פשוט תמצאי נושא שיחה ככה זריז תדברי עם מישהו וזהו... וואי כיתה ז זה הכי כיף תנצלי את זה אני מתה לחזור לז
;(
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
אני עולה לכיתה יב
אצלי בתיכון היו גיבושים לפני בית ספר כדי להיפגש ולהכיר אנשים חדשים, אם זה לא המקרה אצלך תנסי להשתלב בקבוצת כיתה בווטסאפ.
מאחר ואת רק מתחילה חטיבת ביניים ואני מניחה שיש שם עוד אנשים כאלה שמגיעים לשם לבד כמוך תנסי להכיר אותם גם
פשוט תתפסי מקום ושתראי מישהו שנראה לך נחמד תגשי אליו ותציגי את עצמך, ככה אני עשיתי שרק הגעתי לתיכון החדש שלי :)
בהצלחה בובה❤
את תמצאי את החברות שלך כמעט מיידית חחח, בתיכון (חט"ב) הכול מתחלק לשכבות אופי, לדוגמא- את החברים שלי מצאתי על היום הראשון, וכולם היו אנשים שלא הכרתי, היום זה כאילו אנחנו אחים ממש חחח, בקיצור, אם קצת אומץ ורצון את תוכלי להתחבר אם מי שתרצי, מקווה שתמצאי חברים טובים!
Zid
אני מכירה את זה חח.
אני עולה עכשיו לכיתה ח אז אולי אוכל לעזור,
את לא צריכה לפחד,קחי אומץ ולכן לדבר עם ילדים חדשים.
אל תתייחסי לבנות הפרחות.