6 תשובות
בעיקרון את מתגייסת בגיל 18
בין התקופה של הגיוס לסיום כיתה יב יהיה לך חופש ואני מניח שגם תצתרכי לעשות צו ראשון בזמן הזה
כל עוד לא 18 אסור לגייס אותך, כן יהיה לך שנה חופשית. זה לא ישפיע לך על השיבוץ בכלל את פשוט תתגייסי עם אותו שכבת גיל שלך זה הכל.
מה יקרה אם תחכי שנה? זה נותן לך זמן לעהוד ולהתבגר וככה תיהי יותר מוכנה לתפקיד ולחיים. זה שאת יחסית קטנה בגיל לא אומר שלא תתקבלי ללחימה. פשוט תתקבלי מאוחר יותר... אין לך איך לשלוט על זה אז תחשבי על הצד החיובי שיש לך הרבה זמן עד הצבא ושאת יכולה לעשות דברים אחים בזמן הזה
אני בדיוק במצב שלך סיימתי י"ב ויש לי 18 רק בנובמבר הקרוב ויש לי עוד מלא זמן עד הגיוס, אבל תחשבי שלך יהיה זמן לעבוד ולהרוויח כסף בצבא, וגם ככה לא מקבלים הרבה אז כך באמת תוכלי לעבוד ולהרוויח ולהתחיל שיעורי נהיגה אם לא התחלת או לפתח את התחביבים שלך.
שואל השאלה:
בעיקרון יש לי צו ראשון עוד שבועיים היה אמור להיות לי לפני חודשיים אבל בגלל הקורנה נדחה, אני חושבת על זה שלוחמות משרתות שנתיים ושמונה אז גם לחכות שנה וגם לשרת ככה זה די הרבה זמן עד שאשתחרר שכל החברות שלי שבכלל לא רוצות קרבי ישתחררו לפני אבל זה לא משהו שישנה את הדעה שלי לגבי קרבי אם זה מה שצריך אז נעשה את זה.
ותודה
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה כנראה מה שאעשה, יש לי כבר רישיון אז פשוט במשך הזמן עד לגיוס אני אעבוד מלא כדי לחסוך כסף לאחרי הצבא או אלמד משהו
אנונימית