6 תשובות
אני יודעת שזה נשמע מטומטם אבל אתם יכולים לאמץ אותה או לפנות למוקד חירום
^^
נשמע קצת קיצוני חח אבל הקטע של המוקד חירום זה רעיון מעולה, כדאי לנסות.
נשמע קצת קיצוני חח אבל הקטע של המוקד חירום זה רעיון מעולה, כדאי לנסות.
וואו, זה קשה! תציעי לה לכתוב מכתב לאמא שלה שבו היא מתארת הכל אך אין לה אומץ אולי..
פשוט תתמכי בה ותגידי לה שאת תמיד כאן בשבילה.
שואל השאלה:
אמרתי לה היא אמרה שזה לא עוזר ו שהיא לפעמים גם קצת מפחדת
אמרתי לה היא אמרה שזה לא עוזר ו שהיא לפעמים גם קצת מפחדת
אנונימית
שתדבר עם האמא אבל ברוגע שתבוא לה בנקי ובכללי תתמכי בה וזהו
באותו הנושא: