11 תשובות
אין תקציב
מי אמר...
יש פה המון בתיפ יפים
יש פה בתים יפים. אבל זה תלוי במקום. נגיד בתל אביב יש הרבה שכונות עם בתים ממש יפים.
יש בהמון ערים וישובים סוג של תקן שאומר שמותר שהבית שלך יהיה רק בצבע מסויים וגודל מסויים וגובה מסויים וזה מוריד מהיכולת לעשות בתים מיוחדים ושונים
כמעט ולא משקיעים כאן בעיצוב של כלום
באירופה יש ביניינים בצבעים חוץ מאפור מתקלף,עם עיטורים ,כמו מיני ארמון,רק שעולה הרבה פחות מבית לא מושקע כאן
לא שומר בבטן-נכון,כנל לגבי מכוניות, איזה עלוב כאן למי אכפת באיזה צבע הרכוש שלנו
גם אני חשבתי על זה.
ישראלים לא יודעים לבנות כשהם בונים בניין חדש תמיד יוצא מכוער.
יש פה בתים שנראים כמו בארצות את לא מכירה את הארץ את לא יכולה להגיד שאין פה בתים יפים
796
רוב הבתים היפים נמצאים במושבים
ישראל מדינה מאוד מאוד יקרה אפילו אם מסתכלים על אירופה וראהב.
אז יותר תולעת ישמשו בתים רב קומתיים וזולים.
וגם הכול עניין של שטח,פה כמעט בונים אחד על השני שמדברים על ערים גדולות,אז דברים יפים את תמצאי רק במקומות נידחים לאנשים טחונים במיוחד.
ואולי זה גם עניין של מודרניזם,הכול פה מעורבב עם הכול,אין באמת סגנון אחד
כי ישראל מדינה מכוערת ברובה, רוב הבתים פה משנות ה70 ללא שום סגנון. הרוב פה זה סתם הבתים הצהובים/חומים עם הסורגים האלה...
כי יש כאן עיצוב ישן אבל יש פרוייקט שנקרא תמא שמשפצים בבניינים ישנים
זה פרוייקט שיש בכל הארץ, אז עוד כמה שנים כבר לא יהיה את הבניינים הישנים שאנחנו מכירים
אנונימית