4 תשובות
את לא צריכה להרזות, את במשקל תקין לפי מדד הbmi.
את סבבה
זה משקל תקין
אין דבר כזה צריכה להרזות
אם את שלמה עם הגוף שלך את לא צריכה להשתנות
. הכל טוב