6 תשובות
כי פתחו מהר מדי ולא בהדרגה
ישראל צפופה, התושבים לא מאוד שומרים על מרחק בין אחד השני גם בלי קשר לקורונה.. וזה מה שקורה..
מיהרו לפתוח את כל העסקים והדברי חינוך (בית ספר, גנים)
ולא חשהו על זה,
שמחתי לעזור,
yolo
ולא חשהו על זה,
שמחתי לעזור,
yolo
זה לא דווקא בישראל, גל שני היה גם בסין (ווהאן), באיטליה בחלק מהמקומות, באנגליה ובספרד.
אנשים לא מקשיבים להנחיות, והקורונה ממש מדביקה.
יש בעוד
באותו הנושא: