7 תשובות
כנל פשוט צריך ללמוד לשים זין על כולם
אני הבן אדם שהפסיק לנגן במפוחית רק בגלל שעברה לי המחשבה בראש שאם אני יעביר את הגוף שלי לרובוט אז זה סתם יהיה בזבוז זמן כי רובוט לא יכול לנגן בכלי נשיפה.
אין לי איך לעזור
אין לי איך לעזור
שואל השאלה:
אני הבן אדם שאשכרה בכיתה ד בחוג גלגליות אמרתי למישהי מה את חשה ועד עכשיו חושבת על זה שאמרתי את זה
אני רצינית.
אני בת 17 אגב.
אני הבן אדם שאשכרה בכיתה ד בחוג גלגליות אמרתי למישהי מה את חשה ועד עכשיו חושבת על זה שאמרתי את זה
אני רצינית.
אני בת 17 אגב.
אנונימית
אני גם הייתי ככה וממש פתרתי את זה האמת.
הייתי אומרת לעצמי כל לילה שהיום נגמר ומחר יום חדש וכדי שהוא יהיה יום חיובי אני צריכה דף נקי. כל פעם שהיה קורה לי משהו הייתי מסתכלת על השעון והייתי אומרת לעצמי שעוד כמה שעות יום חדש עם דף חדש אז אין לי מה להתעקב על זה.
אנחנו חייבים לנסות ולהתרחק מהסיטואציה כמה שאפשר. כרגע זה ירגיש כמו סוף העולם ונחשוב על זה מלא אבל בעוד גג חודש כנראה שזה אפילו לא יעבור לנו בראש:)
הייתי אומרת לעצמי כל לילה שהיום נגמר ומחר יום חדש וכדי שהוא יהיה יום חיובי אני צריכה דף נקי. כל פעם שהיה קורה לי משהו הייתי מסתכלת על השעון והייתי אומרת לעצמי שעוד כמה שעות יום חדש עם דף חדש אז אין לי מה להתעקב על זה.
אנחנו חייבים לנסות ולהתרחק מהסיטואציה כמה שאפשר. כרגע זה ירגיש כמו סוף העולם ונחשוב על זה מלא אבל בעוד גג חודש כנראה שזה אפילו לא יעבור לנו בראש:)
מזדהה מאוד
אנונימית
אני כמוך
זה מעצבן זה מתסכל לפעמים
אבל תנסי פה ושם לצבור אומץ ולעשות דברים שהיית חושבת עליהם יותר מידי או להגיד משהו שאולי לא היית אומרת בכזאת קלות
ככה משתחררים
זה מעצבן זה מתסכל לפעמים
אבל תנסי פה ושם לצבור אומץ ולעשות דברים שהיית חושבת עליהם יותר מידי או להגיד משהו שאולי לא היית אומרת בכזאת קלות
ככה משתחררים
זה דבר טוב, את יכולה לחשוב זה בסדר. תביני שכולם בני אדם ובסוף כולם חושבים דיי דומה אליך, וכמו שאת לא זוכרת הרבה דברים מביכים שקרו לאחרים או סולחת להם. גם הם לא זוכרים לך כלום. אנשים עוברים הלאה וסולחים. ואם את ממש לא מאמינה את יכולה ממש לבוא לאותו אדם והוא יגיד שלא אכפת לו ממש כבר (זה די מביך לא נשמע לי כל-כך מומלץ)
בקיצור, לשחרר
בקיצור, לשחרר
באותו הנושא: