12 תשובות
^ ממש לא זה לא הדרך, תשתי מלא מים, ותאכלי משהו קטן ותנסי כל שנייה לנסות להקיא אולי ייקח כמה דקות אבל זה יצליח בסופו דבר
חחח זה כיאלו תוקעים לך משהו בגרון
שואל השאלה:
זה לא עוזר ניסיתי הכל אני מרגישה נורא
זה לא עוזר ניסיתי הכל אני מרגישה נורא
שואל השאלה:
אוף אני לא יודעת אני סובלת
אוף אני לא יודעת אני סובלת
תנסי להוציא הכל, תמיד עד שיש לי אני שותה המון המון מים ועושה קקי (גורם להרגיש יותר טוב) ושוטף פנים, תנסי אל תוותרי
שואל השאלה:
תודה אני אנסה
תודה אני אנסה
שואל השאלה:
אגב הצלחתי בערך יצא קצת אבל זה שיחרר אותי תודה :)
אגב הצלחתי בערך יצא קצת אבל זה שיחרר אותי תודה :)
מה שכתבתי לך עזר לך?
שואל השאלה:
שתיתי מלא מלא מים וזה עשה לי להקיא
שתיתי מלא מלא מים וזה עשה לי להקיא
ברור, תמיד שתצטרכי עזרה בזה תגידי לי
שואל השאלה:
תודה , לילה טוב :)
תודה , לילה טוב :)
אני יודעת שעברה שעה אבל אם את עדיין מרגישה ככה, תלבשי משהו חם, אני יודעת שמספיק חם, אבל אצלי החום גוף עוזר לי להקיא, וכמו שאמרו את יכולה גם לשתות מים, אבל גם אפשר לדחוף שתי אצבעות כמה פעמים ככה אני עושה לפעמים שלא יוצא לי
באותו הנושא: