2 תשובות
אני בן 17 וגם אני לא מוצא לא נראה לי שיש
יש הרבה נוער שמחפשים ולא מוצאים
יש הרבה נוער שמחפשים ולא מוצאים
אנונימי
אין איפה לעבוד כרגע כ"כ .
באותו הנושא: