15 תשובות
לא ממש לא
כלבים אוהבים לישון וזקוקים להרבה שעות שינה, וזה פחות או יותר מה שהם עושים כשאנחנו לא בבית.
לא מעמיס ובטח שלא מסבך! רק אהבה ואושר:)
שואל השאלה:
כן אבל נגיד צריך להוציא בצהריים אז אי אפשר נגיד אם ההורים בעבודה ואחים שלך לא בבית ללכת אחרי הלימודים לסרט או משהו כזה או לא ללכת הביתה ישר כשנגמרים הלימודים
אנונימי
ממש לא...
אנונימית
הכלב שלי לא נותן לי לישון:| אז כן הוא די מסבך לי את החיים אני לא יכולה לישון יותר משלוש שעות ברצף והוא אפילו לא ישן איתי בחדר אבל הוא מתוק ואני מתה עליו אז זה בסדר:)
אנונימית
ממש לא
יש לי משפחה שיכולה לשמור עליו במידה ואנחנו נוסעים לאנשהו לכמה ימים
ואם זה לכמה שעות הוא יכול להשאר לבד, זו לא בעיה
^^דרך אגב סיפור די מצחיק על הכלב שלי
השארנו אותו אצל דודים שלי כשנסענו לכמה ימים ודוד שלי כל לילה היה צריך ללטף אותו ולהישאר איתו עד שהיה נרדם
יש לי כלב ממש קרצייה
אנונימית
ממש לא, הכלבים שלי הם הדבר הכי טוב שיש לי בחיים ואני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם
לפעמים כן אבל זה הכי שווה את זה בעולם
שואל השאלה:
אני יודע שכלבים זה מדהים וזה ממש שווה את זה, פשוט זאת הסיבה העיקרית שאמא שלי לא מסכימה כלב ולא רוצה. זה וזה שהיא תצטרך לטפל בו כשאהיה בצבא.
אנונימי
אם אתה הולך לצבא עדיף לך לחכות עם זה קצת כי אתה באמת לא ממש תוכל לטפל בו אבל אתה תמיד יכול לאמץ כלב שתסיים את הצבא
שואל השאלה:
יש לי עוד 5 שנים לצבא
אנונימי
אה אז לא נראה לי שיש בעיה עם זה אתה תהיה בצבא עוד מלא זמן. תדבר עם אמא שלך ותנסה להבין אם זה באמת מה שמפריע לה ותבטיח לה שאתה תדאג לכלב ותטפל בו
שואל השאלה:
כן זה אמנם עוד הרבה זמן אבל זה לא אומר שהיא לא תצטרך לטפל בו כשאני אלך לצבא, היא חושבת על העתיד... וגם הקטע שכל הזמן צריך לדאוג לו ולהיות כפופים עליו כשמתכננים דברים ופחות אפשר להיות ספונטניים ונגיד סתם דוגמה שהיא נתנה שאם רוצים באיזה ערב ללכת למסעדה כל המשפחה אז אי אפשר כי מישהו צריך להוציא אותו או נגיד שאם אני אצל חבר או סתם הלכתי לאנשהו אחרי הלימודים ואבא שלי לא בבית לא יודע למה או שהוא נשאר הרבה בעבודה אז אמא שלי תהיה חייבת לבוא והיא לא תוכל להישאר הרבה בעבודה או ללכת לאנשהו.
אנונימי
אתה עושה מהכלב נטל ענק ומסבך הכל כלב צריך להוציא 3 פעמים ביום כמה דקות לא שעה זה לא מסבך בכלל
אם רוצים ללכת למסעדה ספונטני מוציאים אותו שנייה לפני שיוצאים, בצהריים תהיה חייב לבוא הביתה שנייה להוציא אותו
נשמע שגם ככה לא יהיה לך זמן לכלב ואם לא תוכל להתמיד להוציא אותו ולהיות איתו מספיק זמן עדיף שלא תביאו כלב
אנונימית
קצת
צריך לקום בבוקר מוקדם לא משנה מה היה אתמול(גם אם חזרת ממש מאוחר וכו)
אתה חייב למצוא סידור למקרה שתעדר ליותר מחצי יום מהבית, וזה בעייתי בהרבה מקרים(לא לכולם יש קרובים שיכולים לטפל בכלב)
אתה צריך לקחת בחשבון שאתה צריך להוציא מינימום של שעתיים ביום על טיול+ אוכל ומים + לנקות אותו אחרי הטיול ולשחק איתו בין הטיולים(תלוי בסטג הכלב ובגיל שלו, בחודשים הראשונים במקרה של כלב בינוני/גדול יהיה לכם פצצת אנרגיה בבית)