28 תשובות
רק אניח ואומר שאמיר חצרוני אשכנזי....
שואל השאלה:
בחיים לא ראיתי ראש ממשלה מזרחי
בחיים לא ראיתי ראש ממשלה מזרחי
אנונימי
בולשיט.
חבל להגדיר אנשים לפי העדות שלהם..
כל אדם הוא מי שהוא בזכות הערכים, הדיבור והאופי שלו.
חבל להגדיר אנשים לפי העדות שלהם..
כל אדם הוא מי שהוא בזכות הערכים, הדיבור והאופי שלו.
לא נכון^^^צחקתי בקול
נו ו? מזה אומר? זה לא קובע כלום
השכלה לא קשור למוצא או לדת או לכלום
חלאס להכליל
השכלה לא קשור למוצא או לדת או לכלום
חלאס להכליל
שואל השאלה:
יש יותר רופאים אשכנזים ממזרחים והמוזיקה של האשכנזים יותר טובה
יש יותר רופאים אשכנזים ממזרחים והמוזיקה של האשכנזים יותר טובה
אנונימי
שמע, זה בולשיט.
והדוגמאות שאתה נותן הן פשוט צירופי מקרים.
לא כל החכמים הולכים למקצועות שתואמים לכך.
יכול להיות שטכנאי שמגיע אליך הביתה הוא גאון.
והדוגמאות שאתה נותן הן פשוט צירופי מקרים.
לא כל החכמים הולכים למקצועות שתואמים לכך.
יכול להיות שטכנאי שמגיע אליך הביתה הוא גאון.
שואל השאלה:
תודה מאמי את יודעת שאני צודק
תודה מאמי את יודעת שאני צודק
אנונימי
איזה שטויות אתה מדבר אחי
מזה קשור בכלל
מזה קשור בכלל
דווקא אשכנזים בדרך כלל יותר אהבלים ומרובעים ממזרחים , אפשר לראות דוגמא משואל השאלה למשל
על פי מה אתה מבסס את דבריך?
על פי חכמת ההמונים
זה טיפשי להגיד. באמת פעם הבאה שאתה בא לכתוב שאלה, תחשוב פעמיים.
שיש לך איקיו שלך של מפת שולחן
שאתה מחפש צומי.
ידוע שאין קשר בין העדה של הבן אדם לרמת ההשכלה שלו. ולצורך העניין אני מכיר יותר מזרחים משכילים מאשכנזים.
ידוע שאין קשר בין העדה של הבן אדם לרמת ההשכלה שלו. ולצורך העניין אני מכיר יותר מזרחים משכילים מאשכנזים.
"יהודים אשכנזים מצליחים יותר מהממוצע במבחני iq, עם 15-12 נקודות מעל רמה של 100 נקודות. הם גם תרמו באופן לא פרופורציוני לחיים האינטלקטואליים והתרבותיים של העולם המערבי, כפי שממחישות הקריירות של פרויד, איינשטיין ומאהלר. "
חרטא בריבוע
שהתרבות שלכם יותר מפותחת ^
זה לא אומר שאתם יותר חכמים
היום ההבדלים בין התרבויות קטנים מדור לדור
אין פה שום קשר לאיי קיו
זה לא אומר שאתם יותר חכמים
היום ההבדלים בין התרבויות קטנים מדור לדור
אין פה שום קשר לאיי קיו
אנונימי
יהודים אשכנזים מצליחים יותר מהממוצע במבחני iq, עם 15-12 נקודות מעל רמה של 100 נקודות. מה אם זה
למי התכוונת אני רק אומר עובדות
אין פה צודק/טועה, כל אחד ודעתו.
אבל כן, אנשים רבים לא מסכימים עם דעתך.
אבל כן, אנשים רבים לא מסכימים עם דעתך.
^^
בלי קשר לנושא הויכוח הממוצע שלך לא מראה שום דבר על החוכמה שלך, לעומת מבחני אייקיו
בלי קשר לנושא הויכוח הממוצע שלך לא מראה שום דבר על החוכמה שלך, לעומת מבחני אייקיו
אנונימית
למה רק שתי אנשים עונים לי היו איזה מעל 10 אנשים שאמרו שזה חרטא.
דעתי היא שאתה חתיכת גזען וצריך להתקדם כי עברנו את שנת 1960 מזמן:)
היום זה כבר לא נכון וזה מאוד גזעני לומר את זה
אנונימית
שטויות בשקל זה ממש לא קשור לעדה
מישהו רוצה לענות לי^
לא אמרתי שמזרחים טיפשים אני רק אמרתי "יהודים אשכנזים מצליחים יותר מהממוצע במבחני iq, עם 15-12 נקודות מעל רמה של 100 נקודות."
באותו הנושא: