10 תשובות
להכיר מישהו אחר
שואל השאלה:
^זה לא בן זוג
אנונימית
להסיח את הדעת, להתרכז בדברים אחרין
תעסיקי את עצמך בדברים אחרים
שואל השאלה:
מנסה... אבל תמיד מגיע הרגע הזה בלילה שאני מתחילה להיכנס למחשבות ולהתגעגע לבן אדם הזה
אנונימית
ישר שאת חושבת פשוט תתעסקי במשהו גם אם זה באמצע הלילה
אם זאת לא חוצפה אבל אפשר לשאול מה קרה ?
זה יעזור לי יותר למצוא פיתרון
שואל השאלה:
^^לא יכולה לדבר איתו
אנונימית
שואל השאלה:
^morn12 אני לא אפרט הרבה אבל אני ממש מתגעגעת לאבא שלי, הוא חולה במחלת שיכחון מאז שאני בכיתה ד או ה
ולפני שנה ניתקתי איתו קשר לגמרי כי הוא לא זוכר אותי והיה קשה לי לראות אותו ככה , וגם אין לי אפשרות להיפגש איתו.
אנונימית
הכול יהיה טוב , אני אומרת לך
את צריכה להיות חזקה , אני בטוחה שבעוד כמה זמן תוכלו להיפגש ותזכירי לו , גם לסבא שלי יש את זה ואני כול הזמן מזכירה לו מי אני או שואלת אותו שאלות זה מעייף אבל אני לא מפסיקה לחשוב אם הוא בסדר , אני מזדהה איתך אם תרצי לדבר תוכלי לפנות אלי >.<