4 תשובות
את נכנסת לאיפה שכל התמונות בסנאפצט
ואז לוחצת על התמונה וישלך את הסימן הזה של השיתוף (כמו פה גדול כזה שעושה משולש חח)
ואז כתוב באנגלית other apps ואז תלחצי וואצפ.
תיכנסי לגלריה ב סנאפצאט תשמרי את התמונה בגלריה ואז תשלחי בוואצפ
מעבירים את זה דרך הגלריה של סנאפצ'אט
שואל השאלה:
אם אני לוחצת על המשולש אז זה נותן רק לאנשים או קבוצות בסנפצאט,
והתכוונתי כאילו איך שולחים הרבה תמונות בבת אחת