17 תשובות
שואל השאלה:
זה היה מביך ? ולמה מביך
זה היה מביך ? ולמה מביך
אנונימית
כמעט אבל חסמתי אותו כי הוא היה קטן ממני בשנתיים אזז
כי היא פתאום שומעת את הקול שלך ורואה אותך בוידאו זה שונה מהמקלדת.. אבל אחרי דקה עבר
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה לעבור לאינסטגרם ולדבר אבל נורא מביך אותי
אני פשוט רוצה לעבור לאינסטגרם ולדבר אבל נורא מביך אותי
אנונימית
תנסי :)
שואל השאלה:
זה לא מפחיד אבל שהוא פשוט יכול לראות איך את נראית אחרי מי את עוקבת וכל זה ..?
זה לא מפחיד אבל שהוא פשוט יכול לראות איך את נראית אחרי מי את עוקבת וכל זה ..?
אנונימית
תכלס אני פה גם שמה את התמונה שלי אז לא כזה מפחיד
שואל השאלה:
אם את חוסמת אותם הם יכולים לראות את השיחות שהיו לך איתם ^ ?
אם את חוסמת אותם הם יכולים לראות את השיחות שהיו לך איתם ^ ?
אנונימית
אבל אם לא תנסי לא תדעי
באינסטגרם או כאן?
שואל השאלה:
באינסטגרם
באינסטגרם
אנונימית
לא לו זה נשמר אבל אם הוא חסם אותך גם אז כנראה שכן אבל אם את חסמת אותו אז לא נמחק לו
דיברנו ובאותו יום עברנו לאינסטגרם אבל אחרי כמה דקות חסמתי אותו
הכרתי פה מישהו ואז עברנו לאינסטגרם ודיברנו ואז עברנו לוואטספ ואז נפגשנו תאמת שזה לא היה מביך בכלל
אנונימית
בטח הכרתי 3 ידידות מקסימות עברנו לווטסאפ וכבר ניפגש! הדבר היחיד שמביך זה השיחת טלפון הראשונה
כן אבל זה נגמר זריז
שואל השאלה:
בקיצוק ראיין^
למה באותו יום חסמת אותו ?
בקיצוק ראיין^
למה באותו יום חסמת אותו ?
אנונימית
באותו הנושא: