6 תשובות
חיה את החיים
כלום...
שתעשה מה שבא לה
שתהנה
שתהנה לה...
למה לא
אין בזה בעייה ולא מוריד.
אם זה השאלה שלך
למה לא
אין בזה בעייה ולא מוריד.
אם זה השאלה שלך
שתיזהר לא ליפול
באותו הנושא: