3 תשובות
יש אנשים שזה יפה להם ויש פחות.
מן הסתם שזה תלוי עד כמה .
אני לא אוהבת את האסון הזה שממש כאילו נגיד שיוצאות העצמות וזה.
רזון בריא זה כבר משהו אחר והרבה יותר טוב
אני חושבת ששרירים(גם אם הם מתלווים באחוז שומן שיותר גבוה משל באדיבילדר) זה המצב האידיאלי.גוף חזק ובריא