5 תשובות
כ ן
יואו ככ
אנונימית
הרגשה ממש לא טובה, אבל כן
כן אבל ה''חבורה'' שלי יודעת לאן אני כן אלך איתן ולאן לא... אז הן לא מזמינות כשהן יודעות שאני לא ארצה...
כן..
אבל זה קרה לי בבצפר מדיי פעם
אבל עכשיו שאני בתיכון (עולה כבר לי''ב)
מאז כיתה א' אז לא